Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 30702028

TCL 55C745

TCL 55C745

Záruka 5 let: prodloužení záruky registrujte ZDE.
Dárek SledovaniTV na 6 měsíců na 4 zařízeních. Postup registrace ZDE.
Google QLED TV s rozlišením 4K Ultra HD (3840×2160) o úhlopříčce 139 cm (55"), tunery DVB-T/T2 (HEVC)/C/S/S2, vysoký dynamický rozsah Dolby Vision, HDR10/10+, HLG. OS Google TV, Wi-Fi 5, Bluetooth, DLNA, vestavěný Chromecast, AirPlay, HbbTV 2.0, hlasové vyhledávání, integrovaný Google Assistant, podpora Amazon Alexa, pokročilé herní funkce (ALLM, 144Hz VRR, FreeSync Premium Pro). Prostorový zvuk Dolby Atmos. Rozhraní: 2× HDMI 2.1 / 2× HDMI 2.0 (eARC, CEC), 1× USB 2.0, LAN port, sluchátkový výstup, optický audio výstup, CI+ slot.
Celý popis
15 990 Kč
Zboží od: MALL
15 990 Kč
Nízká cena ověřena
Doprava zdarma
Poslední kus
S novou kartou za

Již zítra na vaší adrese

Recenze (0)

Anonymní
19.4.2024
Ověřený nákup
Televize je úžasná, jednoduchá instalace a krásné barvy.
Anonymní
20.2.2024
Ověřený nákup
Zakoupeno na základě hodnocení cena a výkon a 5letá záruka.
Anonymní
9.1.2024
Ověřený nákup
Funguje skvěle, ovládání je celkem snadné, obraz ok.
Ověřený tester
13.8.2023
Testuj.to recenze
Televizi hodnotím velice kladně. Obraz je vážně ostrý i z 1m. Barvy nejsou příliš přesaturované, ale vážně příjemné. Snad je v případě scén, kde jsou velké obličeje se občas děje, že hodně červenají. Zvuk televize je řekl bych až nadprůměrný. A to až tak, že hudba i při vysoké hlasitosti zní dost čistě. Herní režim taky funguje skvěle. Při připojení PS5 se televize sama přepne do HDR a 120HZ.
Velikost
Minimální rámečky
144Hz panel
Automatický gamemode
HDR
Obraz
Barvy
4k
U nějaký scén obličeje hodně červenají.
Ověřený tester
11.8.2023
Testuj.to recenze
Televize mě opravdu moc překvapila.Za cenu levnějších modelů Vám nabídne opravdu moc za málo peněz.Skvely podání černé, vysoký jas až 1000 nitu.QLED má krásne živé barvy,Dolby vision má pěkné zpracování pohybu což osloví hodně náročné uživatele.Zvuk pěkný a čistý i že streamovacich platforem jako je Netflix,Disney+ ,HBO atd.Pri hraní Vás potěší 144 HZ panel s nízkým input lagem+ HDMI 2.1 na rýchly prenos.Chytry ovládač, hlasové ovládání přes google je skvělá věc hlavně pro děti které si přes mikrofon najdou svoji oblíbenou pohádku nebo píseň na YouTube.Myslim že nemám co vytknout.Za mě dávám palec nahoru.Konečne konkurence pro prémiové značky.
Nabidka aplikaci
Skvělý obraz
Panel 144HZ
Super zvuk
HDMI 2.1
Za málo peněz,hodně muziky
Seknutí obrazu pri webovém prohlížeči
Kvalita obrazu z antény
Ověřený tester
7.8.2023
Testuj.to recenze
Líbí se mi poměr cena/výkon na této televizi, zejména musím pochválit obraz televize, kdy se obraz blíží za mě koukání v kině. Při rozbalení mi velice líbily tenké rámečky, které tato televize má a v kombinaci se středovým stojánkem se jedná i o designové hezký produkt. Líbí se mi použití této televize s PS5, kdy podpora her se 120Hz mi zajistilo plynulost a hraje se mi na ní příjemněji. Jediné v čem má tato televize slabiny jsou za mě reproduktory, kdy zvuk nemá takovou kvalitu. Samozřejmě je to i díky tomu, že televize je tenká. Osobně to vyřeším nákupem soundbaru přímo od TCL a myslím, že mi to pomůže ještě k lepšímu požitku ze všech filmů a hraní her.
Obraz
Google TV
Podpora Dolby vision, Imax Enhanced
144Hz podpora na hraní her
Podpora Aplikací
Středový stojánek
Slabší reproduktory, ale vyřeším nákupem soundbaru
Ověřený tester
26.7.2023
Testuj.to recenze
Tato televize mě velmi překvapila a okouzlila. Od prvního propojení a naladění, působí velmi intuitivně, neotřele, bezrámečková konstrukce vypadá úžasně a když jsem viděl obraz, jeho hloubku, ostrost, podání černé barvy, která je opravdu černá. Google TV vám zprostředkuje propojení s různými platformami jako je Netflix, HBO a pokud náhodou nějakou aplikaci nenajdete, třeba Sky Show Time, jednoduše se stáhne a nainstaluje. Vše je velmi intuitivní a jednoduché, nebylo třeba ani koukat do návodu. Tato TV má skvělou cenu, dává možnost zavítat do prémiové kvality a při prvním pohledu vám to dokáže. Výtečná koupě.
Obraz
Hloubka barev
zobrazení černé
intuitivní ovládání
Ověřený tester
13.8.2023
Testuj.to recenze
Televízia ako taká je naozaj dobrá. Zvuk je povedal by som až nadpriemerný. Obraz je naozaj skvelý. Čierna je čierna, HDR funguje. Systém je plynulý, ani raz sa mi nezasekol. Jas je naozaj vysoký, aj za veľmi silného slnečného dňa je obraz krásne viditeľný napriek tomu, že krycie sklo je lesklé. Ako nevýhodu by som uviedol asi to, že v niektorých prípadoch tváre veľmi červenejú.
Veľkosť
Minimálne rámčeky
144Hz panel
Automatický gamemode
HDR
Obraz
Farby
4k
U niektorý scén tváre veľmi červenajú.
Ověřený tester
11.8.2023
Testuj.to recenze
Po značke TCL som sa pozeral už nejaký čas.Čítal rôzne recenzie až sa rozhodol že pôjdem práve do tejto televízie.Keďže som hráč tak som chcel aby zvládol náročnosť prenosu a snímanie snímkov na 144HZ paneli.Farby sú pekné, živé a práve aj pri hraní hier sú pekne vykreslené. Jas je buď nastavený inteligenciou podľa okolia alebo si to môžete nastaviť ľubovoľne. Herny mod Game Master sa automaticky nastaví pri zapnutí konzoly.Dá sa však ešte pohrať s nastavením nakoľko nie každému môže vyhovovať. Jas je až 1000 nitov čo je naozaj skvelé.Podpora dolby vision pri zobrazovaní pohybu skvelá vec.Ziadne rozmazávanie snímkov.Zvuk. je Dolby Atmos čo ponúka máloktorá televízia.Z aplikácií ako Netflix,Sky Showtime,HBO atď je zvuk krásny a a čistý. Veľa aplikácií (Google tv) hlasové ovládanie,inteligentný ovládač.Rychly prenos cez HDMI 2.1 Jedna malá chyba bola v obraze pri ps 5 taký pás cez obrazovku.Vyriesil reset obrazu a pri webovom prehliadači sa mi televízia asi 3 krát sekla.Musel.byť tvrdý reset žo zásuvky.
Ponuka aplikáci
Skvelý obraz
Panel 144HZ
Super zvuk
HDMI 2.1
Za málo peňazí,veľa muziky
Sekanutie obrazu pri webovom prehliadači
Kvalita obrazu z antény
Ověřený tester
7.8.2023
Testuj.to recenze
Bol som prekvapený skvelým pomerom cena/výkon tejto televízie, najmä QLed technológiou a jej realistickým vykreslením čiernej farby a využitím Google TV, ktoré je lepšie ako som očakával. Ďalšou skvelou funkciou tejto televízie je podpora Dolby Vision a IMAX Enhanced. Televízor nastaví výsledný obraz tak, aby sa čo najviac priblížil originálnemu filmu a človek má naozaj pocit, že sa blíži obrazom sledovaniu v kine. Pri kúpe som videl, že sa televízor chváli hlavne funkciami a 144hz na hranie hier. Osobne nie som veľký hráč, ale skôr divák filmov a nekupoval som túto televíziu kvôli hrám, ale keď som pripojil PS5 a zapol hry, ktoré podporujú 120hz, bol som nadšený z plynulosti a už nechcem hrať na ničom inom!
Obraz
Google TV
Podpora Dolby vision, Imax Enhanced
144Hz podpora pre hranie hier
Podpora Aplikácií
Stredový stojanček
Slabšie reproduktory, ale vyriešim kúpou soundbaru
Ověřený tester
26.7.2023
Testuj.to recenze
Tu presne platí múdre príslovie, za málo peňazí, veľa muziky. Pre mnohých ľudí neznáma značka je najväčším výrobcom elektroniky na svete, ktorý sa s radom týchto televízorov, posúva do najvyšších kategórií. Podanie čiernej, hĺbka, ostrosť, mi vyrazili dych až som sa musel usmiať, že na vlastné oči vidím to, čo často beží v upútavkách na nové panely tv. Čo sa týka ovládania, je veľmi intuitívne a nebolo ani treba pozerať do návodu. Potešilo ma triedenie kanálov po naladení. Ak nenájdete nejakú aplikáciu ktorú chcete, stačí ju cez google obchod vyhľadať a stiahnuť do tv. Konektivita k internetu je možné použiť iba WIFI. Všetko perfektne funguje. Nenašiel som zatiaľ žiadny nedostatok.
Obraz
Hĺbka farieb
zobrazenie čiernej